مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 خرداد 1401 ساعت 00:272022-06-06بين الملل

حمله هوایی جنگنده های اسراییلی به جنوب دمشق+ فیلم


خبرگزاری سانا می گوید پدافند هوایی سوریه با موشک های متخاصم که به اهدافی در ریف جنوبی دمشق شلیک شده اند، در حال مقابله است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه های عربی بامداد سه شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازدادند که صدای چند انفجار مهیب در آسمان دمشق شنیده شده است.

خبرگزاری رسمی سوریه سانا با تایید این اخبار، گزارش داد: پدافند هوایی ما در حال پاسخ دادن به موشک های متخاصم بر فراز ریف جنوبی دمشق است .

وبگاه عبری زبان یدیعوت آحارونوت نیز در این باره نوشت: حمله اسراییل به دمشق در سوریه گزارش شده است که سامانه پدافند هوایی را فعال کرده است .

خبرگزاری اسپوتنیک نیز به نقل از خبرنگار خود در سوریه خبر داد که این حمله به منطقه ای در جنوب دمشق انجام شده و گزارش های اولیه حاکی از رهگیری 3 فروند از موشک ها است.

همچنین برخی منابع می گویند حداقل یکی از موشک ها به محل حمله اصابت کرده است.

    یک منبع نظامی سوریه نیز به رسانه های عربی گفت که یک موشک متخاصم نیز بر فراز منطقه الکسوه در ریف جنوبی دمشق تایید می شود.

دقایقی بعد یک منبع عربی به نقل از تلویزیون سوریه گزارش داد که پدافند هوایی این کشور 8 موشک را که سعی در هدف قرار دادن پایگاه های نظامی در منطقه الکسوه داشتند، ساقط کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله هوایی جنگنده های اسراییلی به جنوب دمشق+ فیلم

حمله هوایی جنگنده های اسراییلی به جنوب دمشق+ فیلم