مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 خرداد 1401 ساعت 07:022022-06-07حوادث

درگیری مسلحانه در ارومیه/ دستگیری عوامل تیراندازی


فرمانده انتظامی ارومیه با اشاره به یک فقره درگیری مسلحانه در خیابان آزادگان شهر ارومیه گفت: عوامل تیراندازی در این درگیری بلافاصله دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، سرهنگ حسن شیخ نژاد دوشنبه شب در گفتگو با خبرنگاران در تشریح جزییات این درگیری مسلحانه اظهار کرد: در پی تیراندازی در یکی از محلات ارومیه، بنا به حساسیت موضوع، رسیدگی سریع به آن در دستور کار ویژه پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام اقدامات فنی و اشراف اطلاعاتی پلیس، در کمترین زمان ممکن 4 نفر از متهمان شناسایی و طی یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی ارومیه با اشاره به اینکه موضوع این درگیری بر سر اختلاف خانوادگی بوده است، تصریح کرد: در این رابطه 2 دستگاه خودرو توقیف و یک قبضه سلاح نیز کشف و ضبط شد.

سرهنگ شیخ نژاد با اشاره به اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است و اجازه جولان به مخلان امنیت عمومی را نمی دهیم، خاطر نشان کرد: تلاش برای دستگیری سایر متهمان همچنان ادامه داشته و جزییات تکمیلی متعاقباً به شهروندان عزیز اطلاع رسانی خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب ارومیه نیز با اشاره به شناسایی تعدادی از عاملان تیر اندازی در این شهر، گفت: برخورد با این افراد؛ درس عبرتی برای قانون شکنان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگیری مسلحانه در ارومیه/ دستگیری عوامل تیراندازی

درگیری مسلحانه در ارومیه/ دستگیری عوامل تیراندازی