مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 خرداد 1401 ساعت 08:022022-06-07اجتماعي

اعزام کاروان ویژه 60 نفره جانبازان به حج/ امسال چند ایثارگر حاجی می شوند؟


مدیرکل امور اردویی و ورزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: اعزام 2240 نفر از ایثارگران برای حج تمتع سال 1401 از 23 خردادماه آغاز می شود.

- سیدمستجاد حسینی، مدیرکل امور اردویی و ورزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت وگو با گروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس با اشاره به اعزام زائران ایثارگر در حج تمتع 1401 بیان داشت: با تلاش های بنیاد شهید و امور ایثارگران سهمیه ایثارگران در حج سال جاری به 2 هزار و 240 نفر تخصیص پیدا کرد که این سهمیه به اولویت های والدین شهدا و جانبازان 70 درصد، جانبازان 50 تا 70 درصد، همسران و فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد و در نهایت جانبازان 25 درصد به بالا تخصیص تعلق گرفت.

وی درباره برخی مشکلات حج ایثاگران افزود: یک سری از ایثارگران مشکل واکسن مننژیت داشتند که این مشکل برطرف شد.

تعداد معدودی هم به علت مابه التفاوت افزایش قیمت حج از سوی عربستان انصرافی داشتیم که افراد دیگری از ایثارگران جایگزین آن ها شدند.

حسینی با اشاره به ثبت نام ایثارگران در کاروان های عادی سازمان حج و زیارت ابراز داشت: اعزام حجاج ایثارگر از 23 خردادماه آغاز می شود.

60 نفر هم در قالب کاروان ویژه ایثارگران به عربستان اعزام می شوند که هر جانباز یک همراه دارد؛ همچنین یک پزشک که سابقه کار با جانبازان را دارد، در این کاروان حضور خواهد داشت؛ البته زم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام کاروان ویژه 60 نفره جانبازان به حج/ امسال چند ایثارگر حاجی می شوند؟

اعزام کاروان ویژه 60 نفره جانبازان به حج/ امسال چند ایثارگر حاجی می شوند؟