مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 خرداد 1401 ساعت 08:572022-06-07سياسي

احیای خلیج گرگان و لایروبی رودخانه ها با هدف پیشگیری از حوادث است


رییس جمعیت هلال احمر همچنین به وضعیت نامناسب خلیج گرگان اشاره کرد و گفت: ما آمادگی کامل داریم براساس اصل پیشگیری از حوادث به لایروبی رودخانه ها و احیای خلیج گرگان کمک کنیم تا در مواقع سیلابی شدن رودخانه ها آسیبی به مردم وارد نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان، پیرحسین کولیوند در نشست با استاندار گلستان به همراه غریب آبادی مدیرعامل هلال احمر گلستان و عضو گلستانی شورای عالی جمعیت هلال احمر بر ضرورت خدمت رسانی بیش از پیش به مردم ایران اشاره کرد و گفت: مردم ما بسیار نجیب هستند و در هنگام حوادث و بحران ها به واقع کم توقع و در عین حال بازویی توانمند برای کمک به هلال احمر و مسئولان هستند.

در این دیدار علی محمد زنگانه استاندار گلستان ضمن قدردانی از زحمات هلال احمر در سوانح و حوادث، رضایت کامل خود را از عملکرد هلال احمر گلستان اعلام کرد و گفت: استانداری گلستان به عنوان نهاد حاکمیتی با تمام توان در کنار هلال احمر حضور دارد و از برنامه های آن حمایت می کند تا با تعامل و هم افزایی، بهترین خدمات به مردم استان ارائه شود.

  *  تجهیزات و اعتبارات قابل اعتنایی به هلال احمر گلستان اختصاص پیدا کرد   در ابتدای جلسه قاسم غریب آبادی مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان گزارشی از عملکرد جمعیت هلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای خلیج گرگان و لایروبی رودخانه ها با هدف پیشگیری از حوادث است

احیای خلیج گرگان و لایروبی رودخانه ها با هدف پیشگیری از حوادث است