کاهش تماشاگران بالیوود به دلیل کرونابه گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از آسوشیتدپرس، مخاطبان سرویس های استریم در هند تا سال 2024 به 600 میلیون نفر می رسند. گزارش سالانه فدراسیون اتاق های بازرگانی و صنعت رسانه هند نشان می دهد که سرویس های استریم بیشترین رشد را در طول همه گیری کرونا . - در حالی که محصولات بالیوود به دلیل شیوع کرونا در هند کاهش یافته است، تماشاگران بیشتر به صورت استریم و آنلاین به تماشای آثار نشستند. به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از آسوشیتدپرس، مخاطبان سرویس های استریم در هند تا سال 2024 به 600 میلیون نفر می رسند. گزارش سالانه فدراسیون اتاق های بازرگانی و صنعت رسانه هند نشان می دهد که سرویس های استریم بیشترین رشد را در طول همه گیری کرونا در سال 2021 در هند تجربه کردند. مخاطبان سرویس های استریم در سال 2020 از 450 میلیون نفر به 497 میلیون نفر در سال 2021 افزایش یافت و طبق برآورد های این گزارش این آمار تا سال 2024 از 600 میلیون نفر هم بیشتر خواهد شد. این در حالی است که این داده ها مخاطبان یوتیوب را که از 500 میلیون کاربر فعال در ماه هم عبور کرده، در برنمی گیرد. سهم اشتراک های ویدئویی 54 میلیارد روپیه (706 میلیون دلار) بوده است. تلویزیون با 720 میلیارد روپیه (9. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |