مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 خرداد 1401 ساعت 09:022022-06-07سياسي

اعضای شورای شهر قزوین در اجرایی شدن پروژه پل امام رضا(ع) اتفاق نظر دارند


اجرای پروژه پل امام رضا(ع) شروع شده و بناست به اتمام برسد و این نظر همه اعضای شورا و شهردار است که باید این اتفاق بیفتد و مسئولین استانی هم که در جریان نبودند یا اظهار بی اطلاعی کردند در جریان طرح قرار گرفتند.

- قاسم اللهیاری عضو شورای اسلامی شهر قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس از قزوین، اظهار کرد: ترافیک جنوب و مرکز شهر قزوین موجب کلافگی مردم شده و طی سال های گذشته که کمربندی نسیم شمال افتتاح نشده بود، بار ترافیکی سنگین تر بود.

وی افزود: در محورهای جنوبی شهر بار ترافیکی بعضا سبب  فوت افراد می شد، به ویژه در خیابان های اصفهان و راه آهن شاهد تصادفات و فوت ناشی از آن بودیم.

اللهیاری خاطر نشان کرد: بسیاری از ترددها که نیاز بود از شمال شهر به جنوب شهر و یا از شرق به غرب بروند به دلیل عدم دسترسی به مسیر مناسب باید از مرکز قزوین عبور می کردند.

این عضو شورای اسلامی یاد آور شد: پروژه نسیم شمال که آخرین قطعه آن سال گذشته افتتاح شد حدود 12 کیلومتر از بهترین زمین های باغستان عبور کرد در حالی که با چنین واکنش هایی همراه نبود.

وی ادامه داد: بسیاری از مردم بعد از انجام پروژه نسیم شمال از آن استقبال کردند، پس از افتتاح این پروژه در هفته حدود 36 هزار تردد توسط دوربین های کمربند نسیم شمال ثبت شده که پیش تر این تردد ها از مسیر مرکز شهر صو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای شورای شهر قزوین در اجرایی شدن پروژه پل امام رضا(ع) اتفاق نظر دارند

اعضای شورای شهر قزوین در اجرایی شدن پروژه پل امام رضا(ع) اتفاق نظر دارند