مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 خرداد 1401 ساعت 09:172022-06-07اقتصادي

توسعه مشاغل خانگی به شبکه سازی، برندسازی و تسهیلگری نیاز دارد


معاون امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: در استان قزوین از مرحله اعطای وام برای توسعه مشاغل خانگی عبور کرده ایم و نیاز به شبکه سازی، برندسازی و تسهیلگری داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، میثم پیله فروش در مراسم افتتاحیه نمایشگاه مشاغل خانگی استان قزوین، ضمن اشاره به یک بند از سند تحول دولت سیزدهم، بیان کرد: یکی از چالش هایی که در این سند به آن اشاره شده، چالش بیکاری و نرخ پایین اشتغال است.

وی ادامه داد: یکی از عوامل بالا رفتن نرخ بیکاری، تمرکز بر گسترش صنایع بزرگ و سرمایه بر است، لذا برای رفع این عامل دولت سیزدهم در سند تحول خود چند راهبرد تدوین کرده است که این راهبردها مبنای عملکرد همه دستگاه ها قرار خواهد گرفت.

این مسئول بیان کرد: یکی از این راهبرها توسعه صنایع سبک، کاربر و اشتغال ساز است که برای رسیدن به آن باید چند اقدام صورت بگیرد، مورد اول متناسب سازی زیست بوم توسعه صنعتی کشور با اقتضاعات توسعه صنایع سبک نظیر پوشاک، صنایع کاغذی، لوازم التحریر، لوازم ورزشی، لوازم خانگی و مبلمان است که راهبردی میان مدت محسوب می شود و مسئولیت آن برعهده اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی است.

وی افزود: اقدام دوم حمایت از اجرای برنامه های یادگیری درون بخشی و انتقال فناوری و دانش فنی در حوزه های صنایع سبک است که مسئولیت انجام آن ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه مشاغل خانگی به شبکه سازی، برندسازی و تسهیلگری نیاز دارد

توسعه مشاغل خانگی به شبکه سازی، برندسازی و تسهیلگری نیاز دارد