مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 خرداد 1401 ساعت 09:322022-06-07اقتصادي

اجرای طرح ملی خطوط لوله گاز با سرمایه گذاری برای مردم همراه باشد


امام جمعه حویق با تأکید بر اینکه خط انتقال لوله گاز در حویق طرح ملی و لازم الاجرا است، گفت: شرکت گاز در کنار اجرای این طرح، سرمایه گذاری مناسب را برای اهالی منطقه در نظر بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تالش، حجت الاسلام سیدمحمدتقی غضنفری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکلات حوزه گاز در این منطقه اظهار کرد: مشکل خطوط انتقال لوله گاز در حویق به حریم ایجاد شده برمی گردد زیرا باعث شده تا زمین های قابل استفاده زراعی، باغی و یا مسکونی با مشکلاتی روبرو شوند.

به گفته امام جمعه حویق قبلاً حریم لوله گاز در حویق تا 80 متر بود و کسی اجازه ساخت و ساز و یا کشاورزی در زمین های این محدوده را نداشت اما با پیگیری های صورت گرفته این میزان کاهش پیدا کرده است.

وی با اذعان به اینکه مشکل اصلی انتقال خطوط لوله گاز برای اجرای طرح ملی این است، بیان کرد: متأسفانه هیچ گونه منفعتی برای مردم منطقه ندارد و شرکت گاز با انتقال لوله ها از زمین ها، راه عبور و مرور را تخریب کرده و لوله ها در فصل کشاورزی، راه مردم و مسیر عبور وسایل نقلیه، ادوات کشاورزی، تراکتور و .

را مسدود و کشاورزان را با مشکلات متعددی روبرو کرده است.

غضنفری اجرای طرح ملی خطوط لوله گاز لازم الاجرا دانست و افزود: بایستی شرکت گاز در کنار اجرای آن، سرمایه گذاری مناسب را برای اهالی منطقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ملی خطوط لوله گاز با سرمایه گذاری برای مردم همراه باشد

اجرای طرح ملی خطوط لوله گاز با سرمایه گذاری برای مردم همراه باشد