مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 خرداد 1401 ساعت 09:322022-06-07سياسي

نماینده مجلس: دولت سریع تر سامانه های جامع اطلاعاتی درآمد خانوارها را تکمیل کند


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: انتظار می رود دولت هرچه سریع تر سامانه های جامع آماری و اطلاعاتی خود را درباره وضعیت اقتصادی خانوارها تکمیل کند تا طرح عادلانه سازی یارانه ها به طور دقیق اجرا شود.

- علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به گذشت حدود یک ماه از اجرای طرح اصلاح نظام پرداخت یارانه ها و عادلانه سازی آن، با ارزیابی روند اجرای این طرح اظهار داشت: اقدام دولت در حذف ارز ترجیحی، کار جسورانه و در عین حال ضروری و اجتناب ناپذیری بوده است، اما کار اصلی و نهایی که در این مدت باید صورت می گرفت، انجام نشده و در مسیر اصلی اش قرار نگرفته است.

وی در توضیح این نکته گفت: هدف اصلی از اجرای این طرح، اختصاص هدفمند یارانه ها به اقشاری است که استحقاق دریافت یارانه را دارند، اما این کار به طور کامل انجام نشده و تاکنون دولت نتوانسته اقشار هدف را به خوبی شناسایی کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت تا اینجای کار با یک تفکیک دو پله ای، خانوارها را مشمول دریافت یارانه های 300 و 400 هزار تومانی به ازای هر نفر کرده و در مرحله بعدی به همه کسانی که معترض بوده اند، یارانه را پرداخت کرده که این کار برای آرامش جامعه خوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: دولت سریع تر سامانه های جامع اطلاعاتی درآمد خانوارها را تکمیل کند

نماینده مجلس: دولت سریع تر سامانه های جامع اطلاعاتی درآمد خانوارها را تکمیل کند