مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 خرداد 1401 ساعت 09:472022-06-07ورزشي

تیشه گران در مراسم تجلیل از المپیکی های ناشنوا: خواستیم و توانستیم


رییس فدراسیون ناشنوایان و کم شنوایان گفت: 14 طلا، 12 نقره و 14 برنز را در المپیک کسب کردیم که کار سخت و دشوار بود، اما بچه ها خواستند و توانستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مراسم تجلیل از افتخارآفرینان کاروان اعزامی به بازی های المپیک ناشنوایان برزیل با حضور سید رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک، کیکاووس سعیدی دبیر کل، پیمان فخری رییس مرکز نظارت بر تیم های ملی، آرش میراسماعیلی رییس فدراسیون جودو،سیدحسن طباطبایی رییس فدراسیون کاراته، هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو، مهران تیشه گران و فراهانی رییس و نایب رییس فدراسیون ناشنوایان، حسن رنگرز مدیرکل استان مازندران و در آکادمی ملی المپیک از دقایقی پیش آغاز شد.

تیشه گران در آغاز مراسم اظهار داشت:  تشکر ویژه از بانی این جلسه دارم که نه تنها امروز در دورانی که عضوی از کمیته ملی المپیک و فدراسیونی که در چند سال گذشته برای سربلندی ورزشکارانمان داشتیم می خواهیم امروز بگوییم ما آنچه را که قول داده بودیم موفق شدیم.

از صالحی امیری به عنوان حامی اصلی تشکر می کنم.

نام او از دل بچه های ناشنوایان پاک نخواهد شد.

وی در ادامه افزود: جا دارد از همه عزیزان که ما را در این مسیر یاری کردند بخصوص سجادی وزیر ورزش و جوانان تشکر کنم که در طول این مدت دغدغه بچه ها را داشتند و دو مرحله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیشه گران در مراسم تجلیل از المپیکی های ناشنوا: خواستیم و توانستیم

تیشه گران در مراسم تجلیل از المپیکی های ناشنوا: خواستیم و توانستیم