مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 خرداد 1401 ساعت 09:522022-06-07سياسي

ساعات کار برخی دادگستری های کشور تغییر کرد


با توجه به اینکه بر اساس تبصره (1) بند (2) تصویب نامه مزبور، اختیار تغییر ساعات شروع و خاتمه دستگاه های اجرایی به استانداران تفویض شده است.

- با توجه به اینکه بر اساس تبصره (1) بند (2) تصویب نامه مزبور، اختیار تغییر ساعات شروع و خاتمه دستگاه های اجرایی به استانداران تفویض شده است.

طبق اعلام معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه، ساعات کار برخی دادگستری های کشور در راستای دستورالعمل اجرایی حفظ پایداری شبکه سراسری برق کشور در روزهای گرم سال تغییر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، براساس اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی و با توجه به تصویب نامه شماره 26743/ ت 59790 ه تاریخ 24 اردیبهشت 1401 هیات وزیران درباره دستورالعمل اجرایی حفظ پایداری شبکه سراسری برق کشور در روزهای گرم سال و با توجه به اینکه بر اساس تبصره (1) بند (2) تصویب نامه مزبور، اختیار تغییر ساعات شروع و خاتمه دستگاه های اجرایی به استانداران تفویض شده است.

بنابراین تغییر ساعات کاری به شرح ضوابط اعلامی با رعایت قوانین و مقررات حاکم از تاریخ 17 خرداد تا 16 تیر سال جاری برای استان هایی که ساعات کار ادارات تغییر کرده، در راستای یکسان سازی ساعات فعالیت دادگستری با سایر ادارات، با هماهنگی اداره کل امور اداری و کارگزینی کارکنان اداری قوه قضاییه بلامانع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساعات کار برخی دادگستری های کشور تغییر کرد

ساعات کار برخی دادگستری های کشور تغییر کرد