مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 خرداد 1401 ساعت 09:522022-06-07اقتصادي

طرحی که قاچاق آرد را صفر می کند!/آزادسازی با رصد آنلاین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، بعد از آزادسازی یارانه آرد صنف و صنعت، آزادسازی یارانه آرد دیگر نانوایان که آرد دولتی دریافت می کردند مطرح شد از این رو مسئولان مربوط تصمیم گرفتند برای آزمون و خطا این طرح نخست آن را در استان های زنجان سپس در قزوین عملیاتی کنند که با اضافه شدن گیلان به طرح هوشمند سازی نان سنتی، تعداد استان های اجرا کننده طرح به 3 استان افزایش یافت.

به گفته مسئولان مربوط، دلیل اجرای طرح عرضه نان فقط با کارت بانکی و کارت خوان های نصب شده در واحد های نانوایی، جلوگیری از قاچاق گندم و آرد توسط افراد سودجوست.

در حال حاضر قیمت نان لواش در زنجان 350 تومان، نان بربری یک هزار و 100 تومان و نان سنگک یک هزار و 500 تومان خواهد است و اجرای این طرح افزایش قیمتی را به دنبال نخواهد داشت.

حدود یک هزار و 600 واحد نانوایی در زنجان فعال است که پس از تجهیز و عملیاتی شدن کارتخوان ها اجرای طرح آغاز خواهد شد و در این طرح ما به التفاوت نرخ فروش انواع نان به مردم را دولت به نانوایان پرداخت می کند.

اما شیوه اجرای طرح نیز به این شکل است که در قالب آن تمامی نانوایی‎ ها به دستگاه های کارت خوان مخصوص مجهز می شوند.

به این شکل که مردم بعد از خرید نان کارت می کشند و پول نان یارانه ای را پرداخت می کنند و از آن جا که نانوایی آرد را به قیمت آزاد خریده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرحی که قاچاق آرد را صفر می کند!/آزادسازی با رصد آنلاین

طرحی که قاچاق آرد را صفر می کند!/آزادسازی با رصد آنلاین