مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 خرداد 1401 ساعت 09:572022-06-07اقتصادي

اجرای 100 طرح اشتغال روستایی در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری


مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: با مشارکت بنیاد خیریه وفاق سبز علوی 100 طرح اشتغال روستایی در مناطق محروم شهرستان کوهرنگ اجرا می شود.

- جاسم محمدی فارسانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: با مشارکت بنیاد خیریه وفاق سبز علوی 100 طرح اشتغال روستایی در مناطق محروم شهرستان کوهرنگ اجرا می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری با تأکید بر توسعه طرح های اشتغال در مناطق محروم، بیان کرد: روستاهای شهرستان کوهرنگ با توجه به شرایط جغرافیایی دارای ظرفیت راه اندازی طرح های اشتغال روستایی و عشایری هستند.

وی با اشاره به کشت موفق گیاهان دارویی در بازدید میدانی از زمین های زراعی روستای امیرآباد و روستاهای مجاور آن در شهرستان کوهرنگ همراه با مدیرعامل بنیاد خیریه وفاق سبز علوی، افزود: این طرح های اشتغال در راستای راه اندازی و یا توسعه طرح های کارآفرینی مددجویان تحت حمایت و خانواده های نیازمند غیرتحت حمایت اجرا می شود.

محمدی بابیان اینکه بسته حمایتی شامل تسهیلات قرض الحسنه و برگزاری دوره های آموزشی لازم برای اجرای این طرح های اشتغال در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: طرح های اشتغال براساس مزیت های منطقه ای و در راستای توانمندسازی ساکنان این مناطق راه اندازی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 100 طرح اشتغال روستایی در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری

اجرای 100 طرح اشتغال روستایی در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری