مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 خرداد 1401 ساعت 10:172022-06-07سياسي

زیر سایه خورشید مهمان بادرود شد+ تصاویر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، با فرارسیدن دهه کرامت، مردم منطقه بادرود چشم انتظار کاروان زیر سایه خورشیدند و در کنار حرم برادرش آقا علی عباس (ع) جمع شده تا از خادمان کوی یارپذیرایی کنند.

  کاروان زیر سایه خورشید عصر دوشنبه با همراهی خادمان کانون خدمت رضوی ثامن الائمه وارد بادرود شد و یک راست به خیابان شهید بهشتی بادرود رفت، پدر شهید مهندس روح الله کفاشی که انگار دنیا را به او داده اند در کوچه و جلوی خانه منتظر کاروان زیر سایه خورشید بود، خادمان حرم امام رضا (ع) با استقبال حاج حسین وارد منزلش شدند و آنجا روضه خوان شروع به روضه خوانی کرد و اشک از چشمان مادر شهید جاری شد.

  مقصد بعدی کاروان حضور در منزل شهید احمدرضا حاجی زاده در شهر خالدآباد بود، مادری که سال ها در فراق فرزندش گریه کرده  بود، با دیدن کاروان عکس فرزندش را برداشت و به پرچم حرم علی بن موسی الرضا (ع) متبرک کرد.

  حالا اذان می گویند، جمعیت زیادی در صحن مطهر آستان آقا علی عباس (ع) چشم انتظار خادمان آقا علی بن موسی الرضا (ع) هستند، پدربزرگی از گلخانه اش برای استقبال گل آورده و از خادمان درخواست می کند برای نوه کودکش که سرطان دارد دعا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیر سایه خورشید مهمان بادرود شد+ تصاویر

زیر سایه خورشید مهمان بادرود شد+ تصاویر