مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 خرداد 1401 ساعت 10:422022-06-07پزشكي

100 طرح کرونایی در اراک کد اخلاق گرفتند


معاون پژوهش دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: بیش از 100 طرح و پایان نامه کرونایی در دانشگاه علوم پزشکی اراک کد اخلاق گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک علیرضا کمالی صبح امروز در نشست بررسی وضعیت کرونا در استان با بیان اینکه بیش از یکصد پایان نامه و طرح مربوط به کرونا در دانشگاه علوم پزشکی اراک در دو سال گذشته کد اخلاق گرفته و مصوب شده است اظهار کرد: پس از جمع آوری نمونه ها، نتایج این مقالات به صورت آنلاین منتشر شد و در اختیار علاقه مندان قرار گرفت.

وی افزود: علی رغم مشکلات زیادی که کرونا در حوزه های مختلف به خصوص حوزه بهداشت و درمان به وجود آورد، فرصتی برای انجام تحقیقات و پژوهش ها را نیز برای محققان فراهم کرد.

معاون پژوهش دانشگاه علوم پزشکی اراک تأکید کرد:  محققان و پژوهشگران دانشگاه علوم پزشکی اراک از همان ابتدا با ارائه طرح ها و مقالات و پژوهش های متعددی را ثبت کرده و به مرحله اجرا رسانده اند.

کمالی در ادامه خاطرنشان کرد: واحدهایی چون گروه عفونی، طب سنتی و مرکز تحقیقات بیومولکول از جمله واحدهای فعال بودند که اقدامات فراوان و تاثیر گذاری از جمله ساخت کیت تشخیص همزمان آنفولانزا و کرونا و دست یابی به شربت موکوزیت (شربت مورد استفاده علیه کرونا) انجام دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 طرح کرونایی در اراک کد اخلاق گرفتند

100 طرح کرونایی در اراک کد اخلاق گرفتند