مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 خرداد 1401 ساعت 11:122022-06-07سياسي

جزییات اقدامات دستگاه قضایی در حادثه متروپل آبادان/14 نفر بازداشت هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو مسعود ستایشی روز سه شنبه در هفدهمین نشست خبری دوره تحول و تعالی قوه قضاییه ضمن گرامیداشت دهه کرامت و میلاد مبارک و فرخنده امام هشتم حضرت علی ابن موسی الرضا با اشاره به محور های فرمایشات مقام معظم رهبری در سالگرد .

- سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به بازداشت 14 نفر در حادثه ساختمان متروپل آبادان، جزییات اقدامات دستگاه قضایی در این پرونده را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو مسعود ستایشی روز سه شنبه در هفدهمین نشست خبری دوره تحول و تعالی قوه قضاییه ضمن گرامیداشت دهه کرامت و میلاد مبارک و فرخنده امام هشتم حضرت علی ابن موسی الرضا با اشاره به محور های فرمایشات مقام معظم رهبری در سالگرد ارتحال امام خمینی ره افزود: امیدواریم آنچه مطالبه رهبر انقلاب اسلامی است بتوانیم محقق کنیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره بازداشتی های حادثه متروپل آبادان گفت: ریاست محترم قوه قضاییه در نشست شورای عالی قوه قضاییه به این مهم پرداختند.

در تاریخ دوم خرداد سال جاری در ساعت 12 و 45 دقیقه مطلع شدیم که این حادثه در شهر آبادان اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: پس از ریزش، این ساختمان در شرایط ناایمنی قرار گرفت و بعد از اطلاع از این حادثه براساس هماهنگی ها و تکالیفی که مراجع ذی مدخل داشتند، رییس کل دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات اقدامات دستگاه قضایی در حادثه متروپل آبادان/14 نفر بازداشت هستند

جزییات اقدامات دستگاه قضایی در حادثه متروپل آبادان/14 نفر بازداشت هستند