مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 خرداد 1401 ساعت 13:372022-06-07اقتصادي

اعلام چگونگی دریافت یارانه توسط دامداران


رییس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی در خصوص حذف یارانه دامی و چگونگی دریافت یارانه توسط دامداران گفت: دامداران، مرغداران و کارخانجاتی که خوراک دام تولید می کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بناب، اکبر فتحی ظهر امروز در حاشیه بازدید و بررسی مشکلات حوزه کشاورزی و دامپروری بناب در گفت وگویی با خبرنگاران اظهار کرد: انتظار می رود تا چند ماه آینده کل عملیات مربوط به زیرساخت های آن به اتمام برسد.

وی سپس از واگذاری بالای 90 درصد شهرک های گلخانه ای بناب به سرمایه گذاران در کمترین زمان ممکن خبر داد و افزود: انتظار داریم عملیات واگذاری به سرمایه گذاران در کمترین زمان اتفاق بیفتد و این در حالی است که مقدمات لازم برای شروع به فعالیت سرمایه گذاران نیز در این شهرک فراهم شده است.

رییس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی همچنین از شروع احداث سازه های شهرک گلخانه ای شهرستان بناب تا دو ماه آینده خبر داد.

فتحی در خصوص حذف یارانه دامی و چگونگی دریافت یارانه توسط دامداران تصریح کرد: دامداران، مرغداران و کارخانجاتی که خوراک دام تولید می کنند، یارانه حوزه فعالیتی خود را از سامانه بازارگاه دریافت می کنند.

وی تأکید کرد: با ایجاد شرایط حال حاضر و با اصلاح نظام یارانه ای عرصه برای رقابت کارخانجات افزایش یافته و همین موضوع باعث ارتقای کیفیت ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام چگونگی دریافت یارانه توسط دامداران

اعلام چگونگی دریافت یارانه توسط دامداران