مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 خرداد 1401 ساعت 13:372022-06-07سياسي

روضه خانگی با عطر زیارت امام رضا (ع)


چقدر شیرین است ثانیه ثانیه لحظات وصال به سوی امام رئوفی که سال ها چشم انتظاری آن را می کشیدم و چه شیرین تر که بدانی میزبان برای دیدنت به استقبال آمده است.

- خبرگزاری فارس-رشت، همه ما وقتی از زمین و زمان دلمان می گیرد یادمان می آید که باید اهل بیت را صدا بزنیم، خصوصاً ما ایرانی ها که مرادمان و آقایمان امام هشتم است و تمام سال را تلاش می کنیم تا اندک پولی جمع کنیم تا راهی سرزمین خورشید شویم.

در بین مریدان علی ابن موسی الرضا (ع) فرقی نمی کند، پیر باشی یا جوان، غنی باشی یا فقیر؛ در همسایگی خورشید خراسان باشی یا فرسنگ ها کیلومتر دورتر از علی ابن موسی الرضا (ع) سکنی گزیده باشی، همواره قلبت او را صدا می زند و از درد فراغ چشم هایت بارانی می شود.

تمام روزهای سال را می شماری و پس انداز می کنی تا اندک سرمایه ای جمع کنی برای دیدار یار تا می شود دهه کرامت و میلادش، دوست داری یادش کنی، صدایش کنی و در روز میلادش یار را در آغوش بگیری و غافل از اینکه امام مهربانی ها از این دیدار شادتر می شود که محبت این خانواده فراتر از حد تصور بندگان است.

اما از بین همه این دلدادگی ها و دل تنگی ها، هستند کسانی که نمی شود یا نمی توانند یا قسمتشان نمی شود که راهی دیار عشق شوند؛ اما ضامن آهو که بیکار نمی نشیند و تاب اشک های مریدانش را ببیند، لطف مراد خیلی بیش از آن اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روضه خانگی با عطر زیارت امام رضا (ع)

روضه خانگی با عطر زیارت امام رضا (ع)