مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 خرداد 1401 ساعت 13:472022-06-07ورزشي

امیر نوری: تغییر کادرفنی آلومینیوم اراک اشتباه است


اگر کادر فنی بماند و شاکله اصلی تیم حفظ شود، قطعا فصل بعد بهتر از امسال نتیجه خواهیم گرفت.

- امیر نوری، هافبک آلومینیوم اراک در خصوص فصلی که تیمش سپری کرد، به خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: ما نسبت به بقیه تیم ها دیرتر استارت زدیم، ولی خدا را شکر در نیم فصل اول امتیازات خوبی کسب کردیم، در نیم فصل دوم نیز نتایجی سینوسی داشتیم ولی در کل فصل خوبی بود.

وی تصریح کرد: هدف باشگاه رتبه تک رقمی بود که به آن رسیدیم، از سوی دیگر به فینال جام حذفی نیز رسیدیم که همه مردم دیدند حقمان قهرمانی بود ولی فوتبال روی خوشش را به ما نشان نداد، ان شاءالله فصل بعد سال بهتری داشته باشیم.

وی در خصوص آینده خود در آلومینیوم اراک تصریح کرد: در آلومینیوم اراک 15-16 بازیکن هستند که قرارداد دو ساله دارند، یک سال از قرارداد من مانده و به آن متعهدم و دوست دارم در اراک بمانم، فقط امیدوارم زودتر تکلیف باشگاه مشخص شود و نقل و انتقالات انجام شود تا مانند سال گذشته همه کارها عجله ای انجام نشود و تیمی قوی راهی مسابقات کنیم.

هافبک آلومینیوم اراک در خصوص عملکرد خود در فصلی که گذشته، ادامه داد: خیلی زحمت کشیدم تا به جایگاهم در آلومینیوم دست پیدا کنم، برای سال بعد زحمات و گل هایم قطعا دو برابر خواهند شد، همیشه تلاشم را کرده ام و از این به بعد نیز تلاش بیشتری می کنم تا برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر نوری: تغییر کادرفنی آلومینیوم اراک اشتباه است

امیر نوری: تغییر کادرفنی آلومینیوم اراک اشتباه است