مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 خرداد 1401 ساعت 13:472022-06-07اجتماعي

توزیع ایستگاه های سنجش آلودگی هوا در کلان شهر تهران کافی است


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: توزیع ایستگاه های سنجش آلودگی هوا در کلان شهر تهران کافی است اما باید در غرب تهران ایستگاه های دیگری مستقر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، همزمان با گرامیداشت هفته محیط زیست با شعار محیط زیست مردم پایه، هوشمند و فناورانه ، پیش از ظهر امروز با حضور مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران، فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسئولان شهرستان قدس آیین استقبال از خدام مطهر امام رضا(ع) در گلزار شهدای بهشت فاطمه شهرستان قدس برگزار و همچنین ایستگاه سنجش آلودگی هوای شهر قدس و سیستم تصفیه پساب شرکت های سن ایچ و دیجی کالا افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

 سعید محمودی در حاشیه افتتاح ایستگاه سنجش آلودگی هوای شهرستان قدس با اشاره به اینکه این شهرستان از نظر شرایط محیط زیستی از شهرستانهای مهم استان تهران است، گفت: این شهرستان تاکنون فاقد ایستگاه سنجش آلودگی هوا بوده که با پیگیری محیط زیست استان تهران و همکاری مسئولان شهرستان این ایستگاه سریعا احداث و راه اندازی شد.

وی با بیان اینکه این ایستگاه از جمله ایستگاه های بسیار پیشرفته بوده و آنالایزرهای آن قابلیت اندازه گیری آلاینده های مهم هوا شامل SO2، ذرات با قطر کمتر از 10 میکرون و ازن را دارد، افزود: اگرچه توزیع ایستگاه های سنجش آلودگی هوا در کلان شهر تهرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع ایستگاه های سنجش آلودگی هوا در کلان شهر تهران کافی است

توزیع ایستگاه های سنجش آلودگی هوا در کلان شهر تهران کافی است