مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 خرداد 1401 ساعت 14:122022-06-07بين الملل

با هر خطای دشمن تل آویو را با خاک یکسان می کنیم


امیر حیدری با هشدار به سران رژیم صهیونیستی گفت: به فرمان رهبر انقلاب با هر خطای دشمن، تل آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران، فرمانده نیروی زمینی ارتش در صبحگاه نیرو های ارتش در پادگان امام رضا (ع) با بیان اینکه رژیم غاصب صهیونیستی سرزمین های مسلمانان را اشغال کرده و کمتر از 25 سال آینده، این زمین ها به آغوش اسلام بازخواهد گشت، گفت: امروز دستاورد های نظامی و دفاعی ارتش جمهوری اسلامی ایران خار چشم دشمنان است.

وی با بیان اینکه تمامی یگان های نیروی زمینی در حال مجهز شدن به دستاورد های و تجهیزات نقطه زن، دورزن و هوشمند هستند، افزود: برد پهپاد ها و موشک های عملیاتی نیروی زمینی ارتش افزایش یافته است.

امیر حیدری با اشاره به شهر پهپادی ارتش گفت: این همه تجهیزات برای پاسخ گفتن به تجاوز های احمقانه دشمنان انقلاب اسلامی است و سلاح های سبک نیروی زمینی نیز در حال تغییر، به روز شدن و بومی شدن است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با هشدار به سران رژیم صهیونیستی تصریح کرد: به فرمان رهبر انقلاب با هرخطای دشمن، تل آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با هر خطای دشمن تل آویو را با خاک یکسان می کنیم

با هر خطای دشمن تل آویو را با خاک یکسان می کنیم