مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 خرداد 1401 ساعت 14:172022-06-07اقتصادي

تبدیل 100 درصدی سوخت نیروگاه شهید رجایی به گاز طبیعی از تیرماه سال جاری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، مهران شنتیایی در نشست خبری به مناسبت هفته محیط زیست که پیش از ظهر امروز در محل اداره کل برگزار شد، اظهار کرد: از کل استعلامات حدود یکهزار و 436 مورد بهره برداری واحدهای صنعتی، خدماتی و کشاورزی به اداره کل رسیده که با حدود 875 مورد موافقت داشتیم.

وی عنوان کرد: ضوابط استقرار واحدهای صنعتی، خدماتی و کشاورزی مصوبه هیئت وزیران است که واحدهای صنعتی دارای بار آلودگی را طبقه بندی کرده و براساس آن مجوز احداث و بهره برداری واحدها صادر می شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین تصریح کرد: در یک سال گذشته 2هزار و 646 واحدهای صنعتی پایش شده و 6مورد نیز ارزیابی واحد بزرگ مقیاس در سطح استان داشتیم.

شنتیایی گفت: در بحث آلودگی صوتی از 12 کارخانه و واحد صنعتی نمونه برداری شده و از دودکش واحدهای صنعتی که بیشتر در بحث آلودگی هوا نقش دارند نیز در مجموع 144 مورد نمونه برداری انجام شده است.

وی بیان کرد: نتایج این نمونه برداری ها برای صاحبان این صنایع ارسال می شود و در صورت عدم رفع نقص مراتب به دادستانی گزارش می شود تا با ورود دستگاه قضا اقدامات لازم صورت گیرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین افزود: یک درصد از فروش واحدهای صنعتی که مشکل آلایندگی داشتند به عنوان عوارض آلایندگی به صندوق دولت واریز می شود و در نهایت به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل 100 درصدی سوخت نیروگاه شهید رجایی به گاز طبیعی از تیرماه سال جاری

تبدیل 100 درصدی سوخت نیروگاه شهید رجایی به گاز طبیعی از تیرماه سال جاری