مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 خرداد 1401 ساعت 14:222022-06-07سياسي

از انتخاب رییس شورای شهر تویسرکان تا بودن یا نبودن خبرنگار!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان، جلسه شورای شهر تویسرکان با دستور کار انتخاب رییس شورا، علیرغم دعوت یکی از اعضا برای حضور خبرنگاران در جلسه با ممانعت یکی از نیروهای شهرداری برای شرکت اصحاب رسانه درگیر برخی حواشی شد.

بالاخره با حضور یکی از اعضای شورا زمینه حضور خبرنگاران در جلسه ای که قبلا به آن دعوت شده بودند اما با درهای بسته مواجه شدند، مهیا شد، این در حالی است که قبلا در صحن شورا اعلام شده بود درب اینجا همیشه به روی خبرنگاران باز است !.

جلسه با بررسی و انجام درخواست چند نفر ارباب رجوع و نامه های شهرداری آغاز شد، پس از حدود یک ساعت مریم مرادیه، عضو شورا از خبرنگاران خواهش کرد چند دقیقه ای از جلسه خارج شوند، برای تصمیم گیری در مورد ادامه جلسه به صورت علنی یا غیر علنی؟.

پس از حدود 15 الی 20 دقیقه انتظار پشت درب اتاق شورا، تصمیم بر برگزاری علنی جلسه شد و خبرنگاران مجدد وارد اتاق شورا شدند.

خبرنگاران گلایه خود را به اعضای شورا نسبت به برخورد نامناسب اعلام کردند، پس از بحث در مورد چرایی و چگونگی حضور اصحاب رسانه؛ جلسه با عذرخواهی نایب رییس شورا از خبرنگاران ادامه یافت.

علی اشرف پیری، دیگر عضو شورا با تشکر از حضور خبرنگاران برای شفاف سازی عنوان کرد: البته طبق روال قانونی برای حضور خبرنگاران رییس جلسه باید با هماهنگی با شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از انتخاب رییس شورای شهر تویسرکان تا بودن یا نبودن خبرنگار!

از انتخاب رییس شورای شهر تویسرکان تا بودن یا نبودن خبرنگار!