مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 خرداد 1401 ساعت 14:222022-06-07اقتصادي

سرمایه گذاری بیش از 500 میلیارد تومانی در توسعه صنعت مرغداری در زاهدان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، حسین کیخا در جلسه بررسی وضعیت مرغداری های سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: در راستای نهضت جهاد خودکفایی استان سیستان و بلوچستان به تولید گوشت مرغ،  شهرستان زاهدان 20 واحد  مرغداری جدید با ظرفیت یک میلیون قطعه جوجه ریزی در هر دوره معادل 50 واحد 20 هزار قطعه ای در دست احداث دارد.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی 10 تا 80 درصدی واحدهای مرغداری جدید الاحداث اظهار کرد:برای راه اندازی این واحد ها بالغ بر 500 میلیارد  تومان سرمایه گذاری در حال انجام است .

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان زاهدان بیان کرد: از این تعداد 6 واحد مرغ تخمگذار با ظرفیت 330 هزار قطعه میباشد که در سطح بخش های تابعه شهرستان زاهدان در حال اجراست.

این مسؤول تصریح کرد: در حال حاضر شهرستان زاهدان دارای 27 واحد صنعتی پرورش مرغ گوشتی فعال است که سالیانه ظرفیت تولید 8هزار تن گوشت مرغ  را دارد.

وی گفت: با به مدار تولید پیوستن واحدهای جدید ظرفیت جوجه ریزی در شهرستان به یک میلیون و هشتصد هزار قطعه در هر دوره و به تبع آن ظرفیت تولید گوشت مرغ 85 درصد و میزان تولید تخم مرغ 68 درصد افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/3139


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری بیش از 500 میلیارد تومانی در توسعه صنعت مرغداری در زاهدان

سرمایه گذاری بیش از 500 میلیارد تومانی در توسعه صنعت مرغداری در زاهدان