مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 خرداد 1401 ساعت 14:272022-06-07اقتصادي

ساعت کاری ادارات استان سمنان باز هم تغییر کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، روز گذشته طی بخشنامه ای ساعت کاری دستگاه های اجرایی استان سمنان اعلام شده بود که با صدور بخشنامه ای جدید ساعت کار دستگاه ها تغییر یافت.

فاطمه منصوری معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان طی بخشنامه ای ساعات کاری دستگاه های اجرایی این استان در تابستان 1401 را اصلاح و اعلام کرد.

در این بخشنامه آمده است: پیرو نامه شماره 50/6/12455 روز 16 خردادماه با موضوع تغییر ساعت کاری دستگاه های اجرایی استان سمنان با هدف صرفه جویی در مصرف انرژی، ساعات کاری کلیه دستگاه های اجرایی، نهادها، شرکت های دولتی، بانک ها، مؤسسات عمومی غیردولتی و شهرداری های استان از 18 خردادماه تا 31 مردادماه امسال در روزهای کاری شنبه تا چهارشنبه از ساعت هفت صبح تا 13:30 و روز کاری پنجشنبه از ساعت هفت صبح تا 12:30 تعیین می شود.

همچنین ساعت کاری مراکز آموزشی و دانشگاه های استان سمنان که در روز پنجشنبه تعطیل هستند، از ساعت هفت صبح تا 14:30 تعیین می شود.

ساعات کاری مراکز درمانی و سایر مراکز خدمات رسان که مکلف به ارائه خدمات مناسب و شبانه روزی به مردم هستند، از این قاعده مستثنی است.

انتهای پیام/2568/س/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساعت کاری ادارات استان سمنان باز هم تغییر کرد

ساعت کاری ادارات استان سمنان باز هم تغییر کرد