مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 خرداد 1401 ساعت 15:272022-06-07سياسي

آغازصادرات مرغ و تخم مرغ به عراق ، پاکستان و افغانستان


رییس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: بخشی از خریدهای صورت گرفته ذخیره استراتژیک بوده و حفظ آن ضروری است و بخشی از آن صادر می شود که در حال حاضر مازاد محصولات مرغ و تخم مرغ به کشور های عراق، -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بناب،  اکبر فتحی ظهر امروز در دیدار با حضرت حجت الاسلام والمسلمین مصطفی باقری بنابی امام جمعه شهرستان بناب اظهار کرد: میزان بارندگی های امسال در مقایسه با مدت مشابه سنوات گذشته در دراز مدت پایین است و پراکنش بارندگی امسال نیز مناسب نبوده و بارندگی ها در زمان مناسب اتفاق نیفتاده است.

بنابراین در دیمزارها همان مشکلات گذشته حاکم است.

وی افزود: در حال حاضر آنچه که در واحدهای مرغداری و دامداری بیشتر مورد پرسش است، طرح جدید دولت تحت عنوان اصلاح نظام یارانه ای است.

طبیعتاً در گذشته نهاده های مورد نیاز این واحدها با ارز ترجیحی تامین می شد که اکنون با ارز نیمایی تامین می گردد و این امر باعث می شود سرمایه در گردش مورد نیاز این واحدها به شدت افزایش یابد.

فتحی ادامه داد: اگر در گذشته با 2 میلیون تومان نهاده مورد نیاز خود را  تامین می کردند امروز همان میزان نهاده را با 10 الی 12 میلیون تومان تامین می نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغازصادرات مرغ و تخم مرغ به عراق ، پاکستان و افغانستان

آغازصادرات مرغ و تخم مرغ به عراق ، پاکستان و افغانستان