مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 خرداد 1401 ساعت 15:372022-06-07اقتصادي

پاداش 500 تومانی برای صرفه جویی هر کیلووات ساعت برق


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: اگر بخش اداری شهر تهران مدیریت مصرف را اعمال کند، می توان تا 150 مگاوات صرفه جویی مصرف برق را داشته باشیم که معادل تامین برق یک هزار مشترک است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران ، کامبیز ناظریان در بیان مصرف برق ادارات گفت: باتوجه به شرایط دمایی که در خردادماه و بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی اتفاق افتاد، روز گذشته روز متفاوتی برای شهر تهران رقم خورد و پیک مصرف برق به عدد 4 هزار و 209 مگاوات افزایش یافت.

مدیرعامل توزیع برق تهران بزرگ ادامه داد: این عدد در مقایسه با سال گذشته حدود 7 درصد رشد داشت که معنای آن این است که شرایط خاصی در خصوص مصرف در شهر تهران وجود دارد و الزاماً باید تمهیدات لازم در بخش مدیریت مصرف و کاهش پیک انجام شود.

وی گفت: در باره فرصت هایی در حوزه شهر تهران وجود دارد که یکی از این فرصت ها بخش نهادهای عمومی، اداره ها و دستگاه های اجرایی است.

ناظریان ادامه داد: بر اساس مصوبه هیئت وزیران کلیه دستگاه های اجرایی، نهادهای عمومی غیردولتی، بانک ها و حتی نیروهای مسلح الزاماً بایستی نسبت به کاهش 30 درصدی بار نسبت به سال گذشته اقدام کنند، همچنین که در ساعت غیرکاری نسبت به کاهش 60 درصدی اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاداش 500 تومانی برای صرفه جویی هر کیلووات ساعت برق

پاداش 500 تومانی برای صرفه جویی هر کیلووات ساعت برق