مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 خرداد 1401 ساعت 16:072022-06-07حوادث

سارق 11 میلیاردی ارز دیجیتال، پسر عمو از آب در آمد


رییس پلیس فتا استان بوشهر از شناسایی و دستگیری فردی که با سو استفاده از اعتماد پسر عموی خود اقدام به سرقت 11 میلیارد ریالی ارز دیجیتال کرده بود خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، سرهنگ مهدی قاسمی عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: شهروندان در هنگام استفاده از فضای مجازی باید مراقب باشند تا با افراد ناشناس در شبکه های اجتماعی ارتباط برقرار نکنند.

رییس پلیس فتا استان بوشهر با بیان اینکه شهروندان هرگز اطلاعات شخصی خود از جمله عکس و فیلم برای اشخاص ناشناس ارسال نکنند گفت: چرا که همین امر سبب سو استفاده فرصت طلبان و در نتیجه منجر به اخاذی از آنها می شود.

وی راهکارهای مقابله با اخاذی دیجیتالی را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: از ارسال اطلاعات بیش از حد در رسانه های اجتماعی خودداری و از گرفتن تصاویر محرمانه و ذخیره آن در یک سرویس آرشیو یا ذخیره سازی آنلاین اجتناب شود.

قاسمی از شناسایی و دستگیری فردی که اقدام به سرقت ارز دیجیتال کرده بود خبر داد و گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا و ارائه مرجوعی قضایی مبنی بر سرقت ارز دیجیتال از کیف پول الکترونیکی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: بنا بر اظهارات شاکی، 2 ماه پس از ورود به بازار رمز ارزهای دیجیتال دارایی ارزی به ارزش در حدود 11 میلیارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارق 11 میلیاردی ارز دیجیتال، پسر عمو از آب در آمد

سارق 11 میلیاردی ارز دیجیتال، پسر عمو از آب در آمد