موضوعات داغ: - انتخابات رياست جمهوري - رياست جمهوري - انتخابات رياست - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - ابوالفضل رزاق پور - عليرضا بيرانوند - دستگيري سارقان - روزنامه صداي سپاهان - جايزه هفت اقليم - سرمربي تراكتور - مبارز فساد - صندوق ذخيره فرهنگيان - بيمارستان امام خميني - هافبك يوونتوس - آچمز - شهردار بادرود - مديركل بهزيستي گيلان - سازمان اسناد و كتابخانه ملي - محمد سررشته داري

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 خرداد 1401 ساعت 16:072022-06-07ورزشي

دردسر بزرگ رحمتی برای فصل جدید لیگ برتر/درخواست سرمربی از مدیران آلومینیوم


سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک چالش سختی را برای بستن تیم در فصل جدید لیگ برتر پیش رو خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سید مهدی رحمتی دومین فصل حضورش در آلومینیوم را تجربه خواهد کرد و این در حالیست که باشگاه اراکی در آستانه تغییر در پست مدیرعاملی قرار دارد.

امروز قرار است جلسه ای برای انتخاب مدیرعامل باشگاه آلومینیوم با حضور مدیران کارخانه برگزار شود و حمید محرابی شانس کمی برای ادامه فعالیت در این پست خواهد داشت.

مهدی رحمتی برای حضور بهتر در لیگ بیست و دوم از مدیران باشگاه خواسته تکلیف بازیکنانی که قراردادشان تمام می شود را مشخص و تمدید قرارداد آن ها اقدام کنند.

البته با توجه به اینکه این بازیکنان مشتریان مختلفی از لیگ برتر دارند و از طرفی ممکن است در جلسه امروز با مدیران کارخانه، کاهش بودجه فصل جدید باشگاه تصویب شود، به نظر می رسد تمدید این بازیکنان کار راحتی نخواهد بود.

در حال حاضر وحید محمدزاده، محمود قائد رحمتی، مهرداد بایرامی، اسماعیل شریفات و میثم مجیدی که همگی از مهره های قابل اتکای تیم در فصل گذشته بودند، قراردادشان تمام شده و جدایی هر یک می تواند در پست مربوطه چالشی را برای سرمربی جوان ایجاد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دردسر بزرگ رحمتی برای فصل جدید لیگ برتر/درخواست سرمربی از مدیران آلومینیوم

دردسر بزرگ رحمتی برای فصل جدید لیگ برتر/درخواست سرمربی از مدیران آلومینیوم