مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 خرداد 1401 ساعت 16:472022-06-07اقتصادي

هرگونه سرمایه گذاری در اردبیل با تأییدیه زیست محیطی قابل قبول است


از هرگونه سرمایه گذاری با رعایت قانون و حفظ مباحث زیست محیطی در استان اردبیل استقبال می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، علی نیکزاد عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از هرگونه سرمایه گذاری با رعایت قانون و حفظ مباحث زیست محیطی در استان اردبیل استقبال می کنیم اما به عنوان نماینده مردم اجازه نمی دهیم آب منطقه فدای صنعت شود و در احداث پتروشیمی نمین مخالف استفاده از آب شرب نمین برای اجرای این طرح هستیم.

وی با اشاره به بازدید خود از شهرستان نمین، عنبران و روستاهای اطراف افزود: حل مشکل آب این منطقه بالغ بر 60 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که طی نامه ای به مدیرعامل آبفای کشور این موضوع مطرح و 60 میلیارد تومان جدا از تمام اعتبارات آب استان، به شرکت آب منطقه ای استان اردبیل ابلاغ شده است که با این اعتبار باید مشکل آب شهرستان نمین، عنبران و روستاهایی که فاز اول آب رسانی اجرا شده، برطرف شود.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با حضور سرمایه گذار با حفظ مسائل زیست محیطی منطقه در جهت تولید ثروت و اشتغال با اولویت مردم منطقه نمین موافق هستیم.

نیکزاد ادامه داد: نمی توان به بخش خصوصی گفت که در کجا سرمایه گذاری کند و یک سرمایه گذار می تواند در حوزه های مختلف صنعتی، گردشگری و صنایع دستی و کشاورزی سرمایه گذاری کند و در صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرگونه سرمایه گذاری در اردبیل با تأییدیه زیست محیطی قابل قبول است

هرگونه سرمایه گذاری در اردبیل با تأییدیه زیست محیطی قابل قبول است