مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 خرداد 1401 ساعت 17:322022-06-07سياسي

آمادگی هرمزگان برای افزایش سفرهای بین المللی به شارچه


مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت: آمادگی و زیرساخت های لازم برای افزایش تا سه سفر در هفته برای مسیر بین المللی بندر شهید باهنر_شارجه وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حمیدرضا محمدحسینی تختی در گفت وگوی رسانه ای اظهار داشت: سفر دریایی در مسیر مسافری بین المللی بندر شهید باهنر_بندر شارجه با ظرفیت 200 مسافر توسط کشتی نگین در حال انجام می باشد.

وی افزود: آمادگی و زیرساخت های موجود در این بندر چند منظوره امکان افزایش تا سه سفر در هفته را فراهم آورد است.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان تصریح کرد: بیشترین تمرکز سفرهای دریایی در آب های جنوبی ایران و به ویژه در مسیرهای دریایی هرمزگان قرار دارد.

محمدحسینی تختی ادامه داد: بندر شهید باهنر در مرکز هرمزگان با بهره مندی از پایانه فعال دریایی خلیج فارس یکی از اصلی ترین بنادر ایران در انجام سفرهای بین المللی به شمار می رود.

وی اضافه کرد: در 2 ماه نخست امسال 826 هزار و 654 مسافر و گردشگر در بنادر شرق هرمزگان جابجا شده اند که نسبت به مدت مشابه سال پیش 111 درصد رشد را نشان می دهد.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت: بیشترین تردد در مسیر دریایی بندر شهید حقانی به جزایر قشم و هرمز با شمار 571 هزار 973 نفر است که در هم سنجی با مدت مشابه س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی هرمزگان برای افزایش سفرهای بین المللی به شارچه

آمادگی هرمزگان برای افزایش سفرهای بین المللی به شارچه