مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 خرداد 1401 ساعت 18:572022-06-07اقتصادي

دولت به دنبال ایجاد بازارهای جدید است


ایجاد بازارهای جدید بویژه برای عرضه محصولات تولیدی در صنایع خرد و خانگی به منظور افزایش ضریب اشتغال از اصلی ترین برنامه های دولت سیزدهم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی دوستی در آیین گشایش نمایشگاه صنایع دستی و مشاغل خانگی این شهرستان اظهار داشت: افزون بر 150 غرفه دار در حوزه های مختلف از جمله صنایع دستی و پوشاک، صنایع غذایی، آرایشی و بهداشتی در این نمایشگاه حضور دارند.

  وی افزود: اصلی ترین کاری که در روز های آغازین دولت جدید دنبال شده ایجاد بازارهای جدید برای عرضه محصولات تولیدی در صنایع خرد و خانگی است.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: این اقدام بواسطه آن است که معتقدیم اگر بتوانیم خلق بازار کنیم، تولید خود به خود  افزایش پیدا خواهد کرد و می تواند ضریب اشتغال را نیز ارتقا دهد.

دوستی با اشاره به اینکه گرمای هوا عامل مهمی در کاهش فروش صنایع دستی مرتبط با حوزه گردشگری می شود و این مسئله یک مشکل در این زمینه ایجاد می کرد، ادامه داد: برخی از مشاغل هرمزگان متکی به گردشگری هستند و معمولا در فصل تابستان افت شغلی را خواهیم داشت که ایجاد نمایشگاه ها می تواند کمک کار باشد.

وی اضافه کرد: در مشاغل خرد اگر دولت بخواهد یک برنامه مشخص حمایتی در نظر بگیرد وام های با سود کم اصلی ترین و اولین هدف دولت است از این رو به دنبال اصلاح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت به دنبال ایجاد بازارهای جدید است

دولت به دنبال ایجاد بازارهای جدید است