مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 خرداد 1401 ساعت 19:422022-06-07سياسي

چند ناگفته و پشت پرده از حمله سایبری صهیونیستی به شهرداری تهران


به نظر می رسد که صهیونیست ها، یکی از سنگین ترین عملیات های سایبری سال های اخیر خود را علیه شهرداری تهران به کار گرفته اند.

- خبرگزاری فارس ـ گروه دیگر رسانه ها ـ مهدی جهان تیغی: با اظهارات اخیر رییس شورای شهر تهران، حمله سایبری صهیونیست ها به برخی سامانه های شهرداری تهران به صورت رسمی تایید شد.

اما در ادامه چند ناگفته از دلایل حمله سایبری صهیونیست ها به سامانه های شهرداری تهران را می خوانید: یک: در نگاه اول از مجموع جنگ سایبری که تاکنون کشور با آن مواجه بوده، حمله به شهرداری تهران یک موضوع چندان دور از ذهن به منظور سوژه شدن برای حمله سایبری نیست.

اساساً اخلال در مراکزی که به عموم مردم خدمات ارائه می دهند، به منظور ایجاد نارضایتی یک اصل محسوب می شود.

همچنانکه پیش از این نیز دشمن در قضایای هک مراکز سوخت گیری تلاش کرده بود که کشور را وارد یک فتنه بنزینی کند که در همان ساعات اول با هوشیاری مسئولین دولتی، امنیتی و به خصوص با همکاری و صبر مردم، این فتنه در نطفه خاموش شد.

دو: اما با بررسی برخی شواهد در ماجرای حمله سایبری به شهرداری تهران، گزاره های قابل تاملی دیده می شود که این حمله اخیر را خاص تر می کند.

در چند سال اخیر، روند ایجاد آشوب و اغتشاش در کشور نشان می دهد که دشمن راه اندازی آشوب و اغتشاش در کشور را در شهرهای کوچک با تمرکز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند ناگفته و پشت پرده از حمله سایبری صهیونیستی به شهرداری تهران

چند ناگفته و پشت پرده از حمله سایبری صهیونیستی به شهرداری تهران