مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 خرداد 1401 ساعت 20:272022-06-07سياسي

محکومیت 8 نفر از مدیران سابق کهگیلویه و بویراحمد


این افراد بدون رعایت ضوابط قانونی و اجازه از کمیسیون ماده یک قانون جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی، مبادرت به اعطای انشعابات آب، برق و گاز به افراد نموده اند.

- رییس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: هشت نفر از مدیران سابق استان که در زمان تصدی مسئولیت بدون رعایت ضوابط قانونی مبادرت به اعطای انشعابات به افراد می کردند، محکوم شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دادگستری کهگیلویه و بویراحمد، سید حسن نگین تاجی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران در یاسوج، اظهار داشت: رأی قطعی در خصوص محکومیت 8 نفر از مدیران استان در دادگاه تجدید نظر صادر و به اجرای احکام جهت اجرای حکم ارسال شده است.

وی ابراز داشت: پرونده این اشخاص با شکایت سازمان بازرسی استان تحت عنوان جرم و تخلف مدیران و ترک فعل آنها مربوط به سالهای 85 تا 95 بوده است.

رییس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بنابراین مدیران تصور نکنند که پس از اتمام دوران مدیریت یا حتی خدمت، مورد تعقیب واقع نمی شوند، بلکه دستگاه قضایی حتی سال ها بعد از خدمت افراد، می تواند در موضوعات مربوط به حقوق عامه ورود کرده و برخورد عبرت آموز نماید.

نگین تاجی ادامه داد: این افراد بدون رعایت ضوابط قانونی و اجازه از کمیسیون ماده یک قانون جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی، مبادرت به اعطای انشعابات آب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت 8 نفر از مدیران سابق کهگیلویه و بویراحمد

محکومیت 8 نفر از مدیران سابق کهگیلویه و بویراحمد