مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 خرداد 1401 ساعت 22:472022-06-07اقتصادي

وزارت نیرو برق ادارات پرمصرف را قطع کرد


وزارت نیرو در پی هشدارهای قبلی مبنی بر لزوم رعایت میزان مصرف توسط ادارات دولتی در روز سه شنبه مورخ 17 خرداد نسبت به قطع برق تعدادی از ادارات که نسبت به هشدارها بی توجه بودند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، به دنبال قطع برق ادارات پرمصرف کلانشهر تهران، شرکت توانیر اطلاعیه ای صادر کرد.

در این اطلاعیه که با عنوان وعده وزارت نیرو برای قطع برق ادارات پرمصرف اجرایی شد صادر شده، آمده است: به اطلاع مردم عزیز ایران می رساند، در راستای صیانت از حقوق عامه مردم عزیز به عنوان مصرف کنندگان برق در سراسر کشور، امروز 1401.

3.

17 وعده وزارت نیرو در خصوص نظارت بر مصرف برق نهادهای دولتی و قطع برق ادارات پرمصرف اجرایی در کلانشهر تهران، برق 10 وزارتخانه و سازمان و دستگاه اجرایی پرمصرف، پس از ارائه اخطار و عدم توجه ایشان قطع گردید.

با تاکید بر این که نظارت بر میزان مصرف برق همه نهادها، دستگاه ها و ادارات دولتی همچنان ادامه خواهد یافت، خاطرنشان می شود: در صورت عدم مدیریت مصرف و کاهش میزان برق مصرفی، در راستای ایجاد نظارت اجتماعی و مردمی، در هفته آتی مشخصات نهادهای عمومی، اداری و دستگاه های اجرایی کشور، با مصرف برق غیرمتعارف اطلاع رسانی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت نیرو برق ادارات پرمصرف را قطع کرد

وزارت نیرو برق ادارات پرمصرف را قطع کرد