مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 خرداد 1401 ساعت 23:172022-06-07سياسي

یک شاعر آیینی: مجالس جشن میلاد امام رضا(ع) بستر محکومیت «عنکبوت مقدس» است


در این ایام دهه کرامت که متعلق به امام رضا(ع) است، افرادی که تجمع و مجلسی دارند، جدای از عرض ارادت به محضرت این امام معصوم(ع)، - محمود ژولیده شاعر آیینی در گفت وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس با اشاره به شرکت فیلم عنکبوت مقدس با محتوای اهانت آمیز به امام رضا (ع) در جشنواره بین المللی فیلم کن اظهار داشت: اینگونه تحرکات و اقدامات بی تردید از سوی صهیونیست جهانی و دنیای رسانه ای غرب سرچشمه می گیرد.

ساخت عنکبوت مقدس اقدامی مشابه تلاش های بنی امیه و بنی عباس است وی افزود: روزی مسئولان این حکومت ها به ائمه معصومین(ع) اهانت می کردند و تلاش داشتند آنان را تحقیر و کوچک کنند و در نهایت هم زهر می دادند و به شهادت می رساندند.

ساخت این فیلم مشابه همان اقدامات و در راستای همان اقدام مأمون عباسی برای شهادت امام رضا(ع) و کاری از جنس اقدامات بنی امیه و بنی عباس است.

محمود ژولیده شاعر آیینی ژولیده با اشاره به اینکه این فیلم از همان ابتدا مورد نکوهش بزرگان و علما و حتی عموم مردم قرار گرفت، تصریح کرد: جماعتی از مردم که پایداری آنچنانی به دین نداشتند هم به دلیل عشق و علاقه به امام رضا(ع)، این فیلم را محکوم کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک شاعر آیینی: مجالس جشن میلاد امام رضا(ع) بستر محکومیت «عنکبوت مقدس» است

یک شاعر آیینی: مجالس جشن میلاد امام رضا(ع) بستر محکومیت «عنکبوت مقدس» است