مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 خرداد 1401 ساعت 04:572022-06-08پزشكي

پیش بینی حضور 5 میلیون زائر ایرانی در «پیاده روی اربعین»


رییس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر با بیان اینکه پیش بینی می کنیم بین 4 تا 5 میلیون زائر اربعین داشته باشیم،گفت:این حرکت از 10 لغایت 25 صفر است و خدمات ما در قالب 25 پایگاه خواهد بود.

- سیدعلی مرعشی، رییس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر در گفت وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس درباره برنامه این مرکز برای اربعین سال جاری چیست؟ ، اظهار داشت: سه جلسه ستاد مرکزی اربعین برگزار شده است و برنامه ها  از کمیته های مختلف خواسته شده است.

وی ادامه داد:ما کمیته امداد و نجات هستیم؛یعنی مسئولیت درمان زائران اربعین در عراق برعهده هلال احمر است؛به طوری که درمان در داخل کشور تا لب مرز برعهده وزارت بهداشت و سازمان اورژانس و آن سمت مرز نیز برعهده هلال احمر است.

  رییس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر با بیان اینکه همکاری تنگاتنگی با وزارت بهداشت داریم، افزود:  امسال فکر می کنیم استقبال برای پیاده روی اربعین خیلی بیشتر از سال های قبل باشد؛ به طوری که حدس می زنیم بین 4 تا 5 میلیون نفر در اربعین به کربلا مشرّف شوند.

مرعشی خاطرنشان کرد: این حرکت از 10 لغایت 25 صفر است که خدمات دهی را انجام می دهیم و خدمات ما در قالب 25 پایگاه خواهد بود که اگر این تعداد پایگاه ها افزایش پیدا نکند، قطعاً کمتر نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی حضور 5 میلیون زائر ایرانی در «پیاده روی اربعین»

پیش بینی حضور 5 میلیون زائر ایرانی در «پیاده روی اربعین»