مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 خرداد 1401 ساعت 09:222022-06-08سياسي

هیأت زنانه ای که خیاط تربیت می کند +عکس و فیلم


هیأت فاروق اصفهان، هیأتی زنانه ای است که در بخش اشتغال زایی خود، توانسته با آموزش زنان سرپرست خانوار کارگاه خیاطی راه اندازی کند و در مجموع 33 نفر را شاغل کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، هیأت های مذهبی ثابت کردند ظرفیت بسیار خوب و بزرگی برای ورود به مسائل اجتماعی و بازکردن گره های بزرگ در کشور دارند.

ظرفیتی که با کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان در زمان بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله بروز کرد، در زمان همه گیری کرونا به اوج خود رسید و این روزها هم با ورود این تشکل های دینی و مردمی به عرصه تولید داخلی و اشتغال زایی فصل جدیدی را رقم زده است.

مجلس عزاداری ماه محرم هیأت فاروق اصفهان هیأت مردانه ای که به مرور زنانه شد! در پنجمین گزارش روایت تولید سراغ یک هیأت دخترانه رفتیم، هیأت فاروق اصفهان.

این هیأت در ابتدای امری رویکردی مردانه داشت و برای گرامیداشت روز عید غدیر خم بنا شده بود، به صورت کاملاً مردمی و بدون وابستگی به هیچ نهاد و ارگانی اما کم کم گسترش پیدا کرد و رویکرد بانوان بیشتر به خود گرفت و در مناسبت های مختلف مجالسی برپا می کند.

مهدیه کاروان مدیر اجرایی هیأت فاروق در این خصوص می گوید: مسئولیت این هیأت با آقای بصیرت از اساتید دانشگاه و مشاوران روانپزشکی است که در ابتدا این هیأت را برای گرامیداشت عید غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیأت زنانه ای که خیاط تربیت می کند +عکس و فیلم

هیأت زنانه ای که خیاط تربیت می کند +عکس و فیلم