مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 خرداد 1401 ساعت 09:272022-06-08حوادث

اطلاعیه راه آهن درباره حادثه قطار طبس-یزد


یزد به دلیل برخورد با یک دستگاه بیل مکانیکی، در بلاک عباس آباد- ریزو در محدوده اداره کل راه آهن شرق از خط خارج شد و تعدادی مسافر مصدوم برای درمان به بیمارستان منتقل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، در پی خروج از خط قطار مسافری یزد- مشهد، روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد: صبح امروز، قطار مسافری مشهد-یزد به دلیل برخورد با یک دستگاه بیل مکانیکی از خط خارج شد.

در این اطلاعیه آمده است: سه واگن از قطار مسافری مشهد- یزد در بلاک عباس آباد- ریزو در محدوده اداره کل راه آهن شرق از خط خارج شد.

در این سانحه، چند نفر مصدوم شدند و اعضای کمیسیون سوانح راه آهن با حضور در محل سانحه خروج قطار مسافری، در حال بررسی علت دقیق سانحه هستند.

گفتنی است قطار مسافری مشهد- یزد به دلیل برخورد با یک دستگاه بیل مکانیکی، در بلاک عباس آباد- ریزو در محدوده اداره کل راه آهن شرق از خط خارج شد.

خبرهایی درباره تعداد مصدومان یا فوتی منتشر شده است که روابط عمومی راه آهن، پس از بررسی های لازم و دریافت اطلاعات دقیق، آمار درست را در خبرهای بعدی اعلام خواهد کرد.

همچنین دقایقی پیش راه آهن در اطلاعیه شماره3 از حضور قطار مسافری فوق العاده در محل سانحه برای انتقال مسافران به طبس خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعیه راه آهن درباره حادثه قطار طبس-یزد

اطلاعیه راه آهن درباره حادثه قطار طبس-یزد