مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 خرداد 1401 ساعت 10:022022-06-08اقتصادي

کارآفرینی با مهمان آمریکایی توسط جوان گیلانی + فیلم


یک جوان کارآفرین لاهیجانی توانسته با کشت و پرورش لوفا که یک محصول منحصر در آمریکای جنوبی بود برای چندین نفر شغل ایجاد کند و در بازار تولیدات این محصول نقش مؤثری داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لاهیجان، حمیدرضا دنیادیده؛ به لاهیجان وارد شوید و بخواهید یادی از نخبگان و تولیدکنندگان جوان کنید، احتمالاً نام سید سبحان سعادت میرقدیم را در ذهن خود مرور خواهید کرد، جوانی که موفقیت هایی در تولید و فرآوری لوفا در این شهرستان دارد و نگاهی نو به حوزه کشاورزی انداخته و مهمانی را از مناطق گرم و مرطوب آمریکای جنوبی به عروس گیلان در لاهیجان آورده است.

  سید سبحان در مزرعه دو هزار متری لوفای خود محصولی را پرورش می دهد که در صنایع دستی، آرایشی و بهداشتی، اُرتوپدی، محصولات مراقبت از پوست، طراحی داخلی ساختمان، عایق بندی صوتی و حرارتی، مواد اولیه برای ساخت تجهیزات مراقبت از بدن، در صنعت تولید صابون و چندین محصول دیگر از آن استفاده می شود.

جوان کارآفرین گیلانی برای بیشتر شناختن لوفا ما را به مزرعه خود دعوت می کند؛ سید سبحان در همان ابتدای کار می گوید: کشت و پرورش لوفا یکی از گزینه های من در ایجاد شغل بوده اما اکنون نه تنها یک شغل بلکه به عنوان یک راهبرد در توسعه بخش کشاورزی به آن نگاه می کند و تمام تلاشش را برای پیشرفت کمی و کیفی ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارآفرینی با مهمان آمریکایی توسط جوان گیلانی + فیلم

کارآفرینی با مهمان آمریکایی توسط جوان گیلانی + فیلم