مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 خرداد 1401 ساعت 10:372022-06-08سياسي

رییسی: در پرداخت یارانه باید به عدالت عمل کرد/ دهک بندی ها را به سرعت بررسی کنید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رییسی در جلسه امروز چهارشنبه هیأت دولت با اشاره به برخی اعتراضات نسبت به دهک بندی ها در اجرای طرح مردمی سازی و عادلانه سازی یارانه ها، - رییس جمهور با اشاره به برخی گلایه های مردمی نسبت به دهک بندی ها برای پرداخت یارانه، از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواست دهک بندی ها مورد بررسی قرار گیرند و تاکید کرد که در این زمینه باید به عدالت عمل کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رییسی در جلسه امروز چهارشنبه هیأت دولت با اشاره به برخی اعتراضات نسبت به دهک بندی ها در اجرای طرح مردمی سازی و عادلانه سازی یارانه ها، به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مأموریت داد با تعیین یک تیم کاری به سرعت دهک بندی ها بررسی شوند و تاکید کرد که در پرداخت یارانه باید به عدالت عمل کرد.

رییسی در ادامه پیگیری مجدانه را رمز موفقیت در انجام کار ها دانست و تأکید کرد: اگر یک تصمیم یا مصوبه به طور جدی پیگیری نشود هر قدر نیروی انسانی و بودجه به کار گرفته شود باز هم کار پیش نمی رود و در حد یک صورتجلسه بر روی کاغذ می ماند.

رییس جمهور همچنین با اظهار تاسف از رخداد خارج شدن قطار از ریل در مسیر مشهد به یزد، درگذشت تعدادی از هموطنان مان را در این حادثه تسلیت گفت و دستوراتی برای تس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: در پرداخت یارانه باید به عدالت عمل کرد/ دهک بندی ها را به سرعت بررسی کنید

رییسی: در پرداخت یارانه باید به عدالت عمل کرد/ دهک بندی ها را به سرعت بررسی کنید