مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 خرداد 1401 ساعت 10:422022-06-08سياسي

مدیرگروه بین الملل ایتان: آمریکا در حال زمان خریدن برای باز تعریف نظام تحریم هاست


اصلی امریکا از مذاکرات برجام در زمان کنونی، این است که ایران را در یک سردرگمی راهبردی قرار دهد و همچنین برای خود زمان می خرد تا سلاح تحریم را اصلاح و بهتر کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، مدیرگروه بین الملل شبکه کانون های تفکر ایران در ارتباط با مذاکرات برجام و سرنوشت آنها و نیز شیوه مواجهه امریکا با این موضوع، بیان داشت: هدف اصلی امریکا از مذاکرات برجام در زمان کنونی، این است که ایران را در یک سردرگمی راهبردی قرار دهد و همچنین برای خود زمان می خرد تا سلاح تحریم را اصلاح و بهتر کند.

محمد کاظمی در گفت و گو با بخش با خبرنگاران برنامه بدون خط خوردگی رادیو گفت وگو در پاسخ به سؤال خبرنگار روزنامه ایران مبنی بر اینکه امریکا تا چه زمانی می تواند مذاکرات را کش دهد، گفت: عقلای امریکا از سال 2019 یعنی در اوج فشار حداکثری ترامپ به این نتیجه رسیدند که نظام تحریمی آنها دچار ایرادی شده است و باید آن را اصلاح کنند و به همین جهت فرایند اصلاح نظام تحریم را در اندیشکده های خاص شروع کردند.

اخیراً وزارت خزانه داری امریکا، اصول کلی و جزییات نظام تحریمی اصلاح شده را منتشر کرد.

مدیرگروه بین الملل شبکه کانون های تفکر ایران بیان کرد: برآورد این است که نظام تحریمی جدی امریکا برای اثر کردن هنوز به زمان نیاز دارد و این موضوع باتوجه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرگروه بین الملل ایتان: آمریکا در حال زمان خریدن برای باز تعریف نظام تحریم هاست

مدیرگروه بین الملل ایتان: آمریکا در حال زمان خریدن برای باز تعریف نظام تحریم هاست