مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 خرداد 1401 ساعت 10:572022-06-08سياسي

بهادری جهرمی: تغییر ساعت کار ادارات در هیئت دولت تصویب شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت درگذشت تعدادی از هموطنان در حادثه قطار مسافربری مشهد - یزد، - سخنگوی دولت گفت: بنا بر پیشنهاد وزارت نیرو تصویب شد که از 21 خرداد تا تاریخ 3 شهریور ساعت کاری ادارات به 7 صبح تا 13:30 دقیقه تغییر کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت درگذشت تعدادی از هموطنان در حادثه قطار مسافربری مشهد - یزد، اظهار داشت: امیدواریم دیگر شاهد چنین حوادثی نباشیم و دلایل این حادثه از سوی مسئولین مورد بررسی قرار گیرد.

وی در رابطه با مصوبات جلسه امروز هیئت دولت، گفت: هیئت وزیران مصوبات متعددی داشت که دو مصوبه برای اهالی رسانه اهمیت بیشتری دارد.

آیین نامه ناظر به رتبه بندی معلمان در هیئت وزیران مطرح شد.

پیش از این، آیین نامه رتبه بندی معلمان به پیشنهاد وزارت آموزش و پرورش مطرح شده بود و کمیسیون آموزش دولت در چند جلسه این موضوع را مورد بررسی قرار داد.

سخنگوی دولت بیان کرد: به دلیل ارزش قائل شدن به شأن و جایگاه معلمان، موضوع نیازمند رسیدگی بود تا آیین نامه منطبق با قانون شود و به اهداف مقرر در قانون برسیم که و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهادری جهرمی: تغییر ساعت کار ادارات در هیئت دولت تصویب شد

بهادری جهرمی: تغییر ساعت کار ادارات در هیئت دولت تصویب شد