مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 خرداد 1401 ساعت 10:582022-06-08سياسي

یک سوم جمعیت کردستان وضعیت معیشتی مناسبی ندارند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی صبح امروز در دیدار با رییس کمیته امداد کشور اظهار کرد: کمیته امداد استان به واسطه خدمات رسانی مناسب به جامعه هدف رضایت مندی خوبی در میان مردم ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه 168 هزار نفر از جمعیت کردستان زیرپوشش کمیته امداد و 68 هزار نفر زیرپوشش بهزیستی هستند.

به گفته حجت الاسلام پورذهبی, حدود 150 هزار نفر از جمعیت یک میلیون و 700 هزار نفری استان بیکار و یک سوم جمعیت وضعیت معیشتی مناسبی ندارند.

وی تصریح کرد: اقدامات خوبی در راستای حمایت از افراد نیازمند در استان انجام شده اما نیازمند توجه بیشتر در این حوزه هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خاطرنشان کرد: ارتباط با اقشار جامعه و مردم در همه سطوح و تکریم علمای دینی از توصیه های رهبر معظم انقلاب در حکم انتصابی بنده بوده و این مهم را همواره سرلوحه برنامه های خود قرار داده ام.

وی اذعان کرد: از تمام ظرفیت های ممکن در راستای حمایت از اقشار نیازمند به ویژه در شرایط اقتصادی امروز باید بهره گرفته شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: اعتبارات ویژه به صندوق امداد ولایت کردستان اختصاص یافته تا از این طریق، تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان پرداخت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک سوم جمعیت کردستان وضعیت معیشتی مناسبی ندارند

یک سوم جمعیت کردستان وضعیت معیشتی مناسبی ندارند