مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 خرداد 1401 ساعت 11:122022-06-08اقتصادي

رفع موانع تولیدات دانش بنیان در دستور کار است


معاون رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: امروز رفع هرگونه مانع از مسیر تولید دانش بنیان در دستور کار دستگاه قضایی استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، جلال آفاقی پیش ازظهر امروز در دیدار با مدیران پارک علم وفناوری استان اظهار  کرد: در راستای حمایت از تولید و اشتغال، رفع هرگونه مانع از مسیر تولید دانش بنیان در دستور کار دستگاه قضایی استان است.

وی به دغدغه دستگاه قضایی برای رونق تولید، اشتغال و کسب وکار، اقدامات صورت گرفته در حوزه اقتصاد مقاومتی و حمایت قضایی از سرمایه گذاری اشاره کرد و افزود: حمایت از رونق و گسترش صنعت به ویژه تولیدات دانش بنیان، تکلیف همه کسانی است که دلسوز سرنوشت مردم و کشور هستند.

معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان  تصریح کرد: ما با حساسیت لازم و به طور مستمر آسیب ها و تهدیدهای حوزه تولید و صنایع را رصد کرده، اقدامات پیشگیرانه لازم را برای جلوگیری از بروز و گسترش مشکلات انجام می دهیم.

  آفاقی بیان کرد: در صورت انعکاس هرگونه مشکل واحدهای تولیدی دانش بنیان در استان اردبیل، مراتب با قید فوریت و جدیت و تاحصول نتیجه از طریق معاونت اجتماعی و پیشگیری، پیگیری می گردد.

انتهای پیام/3727/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع موانع تولیدات دانش بنیان در دستور کار است

رفع موانع تولیدات دانش بنیان در دستور کار است