مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 خرداد 1401 ساعت 11:172022-06-08ورزشي

خبرنگار فارس رییس هیأت بازی های بومی و محلی خراسان جنوبی شد


با حکم فرمانده سپاه انصارالرضا(ع)خراسان جنوبی «علیرضا چاجی» خبرنگار حوزه ورزشی خبرگزاری فارس به عنوان رییس هیأت بازی های بومی و محلی ورزش بسیج سپاه استان منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در حکمی دبیر سرویس ورزشی خبرگزاری فارس را به سمت رییس هیأت بازی های بومی و محلی ورزش بسیج سپاه استان منصوب کرد.

در حکم سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا مهدوی خطاب به ورزشکار بسیجی علیرضا چاجی آمده است: امید است با اعتماد مطلق به خداوند متعال، پیروی از فرامین، تدابیر و منویات ولی امر مسلمین و فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی)، عنایت کامل به موازین شرع مقدس اسلام و توجه به اساس سپاه و بسیج که برپایه احساس تکلیف، حرارت دینی و شور انقلابی، شوق و عشق به اسلام و امام، تکیه بر عنصر ایمان و اعتقاد راسخ و پایداری بنا نهاده شده است بتوانید با بهره گیری از امکانات مادی و معنوی و هماهنگی با سلسله مراتب سازمانی، برنامه ها و وظایف محوله را به نحو شایسته ای انجام دهید.

علیرضا چاجی دانش آموخته تحصیلات تکمیلی مهندسی مکانیک و مدرس دانشگاه است که از سال 1386 تا کنون در سمت های اجرایی و مسئولیت های اداری هیأت های ورزشی خراسان جنوبی فعالیت داشته است و بیش از 12 سال نیز به عنوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگار فارس رییس هیأت بازی های بومی و محلی خراسان جنوبی شد

خبرنگار فارس رییس هیأت بازی های بومی و محلی خراسان جنوبی شد