مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 خرداد 1401 ساعت 11:172022-06-08سياسي

جبهه پایداری: اکنون نوبت مسئولان است تا جواب اعتماد مردم را بدهند


جبهه پایداری انقلاب اسلامی طی بیانیه ای اعلام کرد: اکنون نوبت مسئولان است که با به کارگیری سیاست های عدالت محور اقتصادی و اجرای شفافیت و تعریف ساختارهای رشد و کسب مسئولیت مبتنی بر تعهد و تخصص پاسخ اعتماد مردم به خود را بدهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، جبهه پایداری انقلاب اسلامی در لبیک به رهبری داهیانه و زعامت 33 ساله آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی) بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح ذیل است: أَفَمَنْ یَهْدِی إِلَی الْحَقِّ أَحَقُّ أَنْ یُتَّبَعَ أَمَّنْ لَا یَهِدِّی إِلَّا أَنْ یُهْدَی فَمَا لَکُمْ کَیْفَ تَحْکُمُونَ آیا کسی که به راه حق هدایت می کند، سزاوارتر است که از او پیروی شود یا کسی که راه نمی یابد؛ مگر آنکه راه برده شود؛ شما را چه می شود؟ چگونه داوری می کنید؟ سوره یونس – آیه 35 اکنون که قریب به 33 سال از هدایت و رهبری عالمانه و عادلانه و مبتنی بر ایمان و تقوای حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) می گذرد، انقلاب اسلامی در نقطه ای مهم از سیر تحولی خود در مسیر نیل به تمدنی اسلامی قرار گرفته که لزوم توجه به رهنمون های راهبرانه رهبر انقلاب بیش از گذشته اهمیت خواهد شد.

تلاش دشمن برای نفی آنچه که در این سال ها در زمره دستاوردهای انکار ناپذیر جمهوری اسلامی قرار می گیرد، هنگامی قابل خنثی سازی است که تمامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبهه پایداری: اکنون نوبت مسئولان است تا جواب اعتماد مردم را بدهند

جبهه پایداری: اکنون نوبت مسئولان است تا جواب اعتماد مردم را بدهند