مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 خرداد 1401 ساعت 11:222022-06-08اقتصادي

300 فرزند بی سرپرست مورد حمایت نیکوکار البرزی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، رضا لشینی، معاون مشارکت های مردمی استان البرز، امروز در جمع اصحاب رسانه، ضمن قدردانی از حامیان نیکوکار استان، گفت: نیکوکار البرزی حمایت 300 یتیم و فرزند محسنین را با پرداخت مجموعاً ماهانه 30 میلیون  تومان بر عهده گرفت.

لشینی با تأکید بر اینکه یکی از اهداف اصلی این نهاد توسعه مشارکت و حضور مستقیم مردم و خیران در برنامه های فقرزدایی است، افزود: این حامی نیکوکار علاوه بر واریز ماهانه 30 میلیون  تومان به حساب فرزندان معنوی سبد کالا و لوازم التحریر فرزندان معنوی خود را تأمین می کند.

لشینی بابیان اینکه این نیکوکار البرزی از صاحبان کسب وکار باسابقه در سطح استان می باشد گفت: یکی دیگر از خدمات این نیکوکار ارجمند در اختیار قرار دادن مجموعه تالارهای خود برای برگزاری مراسم های مختلف جهت فرزندان محسنین و ایتام در ایام سال می باشد.

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد البرز بابیان اینکه در حال حاضر 31179 حامی حمایت 1552 یتیم و 3721 فرزند محسنین را بر عهده دارند افزود: با توجه به مبلغ واریزی حامیان، به طور میانگین ماهانه فرزندان اکرام 1 میلیون  235 میلیون تومان و فرزندان محسنین 618 هزار  تومان از طریق کارت های عضو شتاب به طور مستقیم به حساب هر فرزند معنوی واریز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 فرزند بی سرپرست مورد حمایت نیکوکار البرزی

300 فرزند بی سرپرست مورد حمایت نیکوکار البرزی