مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 خرداد 1401 ساعت 12:072022-06-08سياسي

اعطای مجدد وام های حمایتی به سینماگران


تفاهم نامه سه جانبه صندوق کارآفرینی امید، صندوق اعتباری هنر و بنیاد سینمایی فارابی جهت اعطای تسهیلات به سینماگران تمدید شد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، سیدمهدی جوادی مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی و نعمت الله رضایی مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید راه کارهای تداوم حمایت از سینماگران را بررسی کردند.

در این دیدار مدیرعامل فارابی ضمن تشکر از حسن همکاری های سابق صندوق کارآفرینی امید با جامعه سینمایی کشور به لزوم استمرار و توسعه این همکاری ها جهت احیای مشاغل سینمایی تأکید کرد.

جوادی با اشاره به دوران سخت کرونا و آسیب های جدی آن به سینماگران گفت: نظر به مأموریت های صندوق کارآفرینی امید جهت احیای مشاغل آسیب دیده از کرونا یکی از مهم ترین صنوفی که می توان با سرانه ای پایین تر از سایر فعالیت ها به احیای مشاغل آن همت گمارد، صنوف سینمایی هستند.

متاسفانه هنوز فیلم هایی داریم که وام گرفته اند اما نوبت به اکران آنها نرسیده و طبیعی است که در بازپرداخت تسهیلات نیز مشکل داشته باشند.

مدیرعامل فارابی با برشمردن دغدغه های دکتر محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی در این خصوص اظهار داشت: در کنار این موضوعات ایجاد اشتغال در حوزه های فرهنگی از جمله سینما با کمترین سرمایه قابل تحقق است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای مجدد وام های حمایتی به سینماگران

اعطای مجدد وام های حمایتی به سینماگران