مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 خرداد 1401 ساعت 12:122022-06-08پزشكي

کرونا تمام نشده، ماسک بزنید/غفلت از واکسیناسیون خطرآفرین می شود


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با توصیه به استفاده از ماسک برای کنترل بیماری کرونا گفت: غفلت از واکسیناسیون می تواند خطرآفرین باشد.

- فاطمه ترکمان اسدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان استفاده از ماسک را در کنترل بیماری کرونا همچنان لازم دانست و اظهار کرد: تا زمانی که کمیته علمی کرونای پروتکل جدیدی برای کشور ارائه ندهد، هیچ تفاوتی در کنترل ها نخواهیم داشت.

وی گفت: از لحاظ تراکم جمعیت و حضور در اماکن عمومی مطابق با رنگ بندی عمل می کنیم اما از لحاظ مسائل رعایت پروتکل های بهداشتی فعلا تا زمانی که کمیته علمی کرونا دستورالعمل جدیدی ارائه ندهند همچنان باید استفاده از ماسک، پرهیز از تردد در اماکن شلوغ بسته به رنگ بندی و شست وشوی دست ها را داشته باشیم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با تاکید به اینکه در حال حاضر موارد ابتلا، بستری و مرگ کرونا کاهش چشمگیری داشته اما به معنای نبود کرونا نیست افزود: مراجعخ سرپایی کرونا را در بیمارستان ها البته با موارد کمتر را داریم و خوشبختانه با مراجعات به موقع درمان انجام و موارد شدید بیماری کاهش چشمگیری داشته اما همچنان کرونا وجود دارد.

وی با بیان اینکه با غفلت و جدی نگرفتن واکسیناسیون، این بیماری می تواند حادثه خیز باشد گفت: اگر می خواهیم به سمتی حرکت کنیم که کم کم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا تمام نشده، ماسک بزنید/غفلت از واکسیناسیون خطرآفرین می شود

کرونا تمام نشده، ماسک بزنید/غفلت از واکسیناسیون خطرآفرین می شود